Tillbaka till vardagen igen

0kommentarer


Ja så var Sundsvall trippen över för den här gången igen då..har faktistk varit bra dagar ändå,har lärt mig eller åtminstonde fått mig att fundera allt mer om hälsa respektive rehabilitering.  I Tisdags var det en gammal student som föreläste om hennes arbete för oss och om hur vår utbildning hade bidragit med mycket inför det arbete hon ställs inför varje dag. Var riktigt intressant att höra faktistk. Iochmed att min utbildning är så otroligt bred så är det så svårt att veta vad man kan bli. Jga själv har inte bestämt än vad jag vill jobba med men nu har iafl små tankar växt fram och kankse har jag hittat ngt som jag skulle vilja satsa på..iafl prova på..vi får se :)

Resorna har varit mest jobbiga, att stiga upp 05.00 på morgonen gör mig allmänt seg och knepig, Har dröm så konstiga drömmar oxå och vaknat upp och kännt ett rejält obehag. Antagligen för att jag sover som djupast då klockan ringer och sömnen som man verkligen behöver blir störd. Inatt har både jag och Kalle sovit hemma iafl, i min stora och sköna säng med mitt täcke! Har dock upptäckt att det kommer bli lite problem inatt då Fredrik kommer hem eftersom jag hhar märkt att jag e extremt duktig på att sova mitt i sängen åsså sparkar jag bort fredriks täcke så halva ligger på golvet när jag vaknar..får se om jag vaknar med att halva fredrik ligger utanför sängen imorrn bitti, eller kanske hela han :P

Nu väntas plugg, plugg å åter plugg för om en vecka är det dags för en webbtenta :-/

Kommentera

Publiceras ej