Jahapp

2kommentarer


Ja idag var det tänkt att jag skulle testa på funktionell styrka igen men dessvärre var det inställt idag så ingen träning med andra ord. Däremot har nog min kära vän Sara börjat ledsna på mig då jag sagt att jag ska höra av mig till PACE angående en introduktion så nu har hon pratat med han som äger det och nästa vecka ska jag dit och bli introducerad av min käre vän:)  Sara är väl min ängel hon....tur jag har henne som drar en upp ur den här hemska gropen man befinner sig i!

Vi har även nu bestämt en dag för vår myskväll som vi ska ha, Vin, räkor, ost, kex,vindruvor,  bröd + röra,  massa prat och mörk choklad som Sara vill få mig att börja äta står på schemat och vad passar bättre än att ta det  kvällen då det är final av melodifestivalen :) Haha antar vi ledsnar efter första låten men det lät bra när vi bestämde dag iafl och jag tror nog det kommer bli en riktigt trevlig kväll!!

Sitter som vanligt med plugget nu, men funderar om jag ska ta och börja städa lite, jag stör mig så mkt på att se saker överallt och det finns väl inget skönare än när allt är städat och det luktar fräsht hemma! Plugget får jag gå igenom ikväll igen, ångesten är stor inför imorgon men jag förtränger bort den känslan nu för en stund.

Om några timmar är min Fredrik hemma igen oxå så lite kramar och pussar ska det allt hinnas med ikväll med :)




2 kommentarer

Sara

26 Feb 2009 19:37

haha jadu baby, nu finns det ingen återvändo! :) nu har jag ju dock lite press på mig att göra ett bra jobb så du gillar det, annars blir jag ju utan träningssällskap ändå :) får fila lite på mina bristfälliga egenskaper som personlig tränare tror jag, haha :)



och jag ser också fram emot vår myskväll! vi kan ju hoppas på att man har hunnit vänja sig vid några av skitlåtarna så man står ut med att se eländet :) annars kan vi ju sitta där och gnälla på dom då, det har vi ju iaf kunskaper om :) gud vad kul det känns att ha något att längta till!



blev långt det här,

som ett litet kärleksbrev :)

Puss!

Lina

27 Feb 2009 08:34

Du har fått en award utav mig :)

Kommentera

Publiceras ej