STARK

4kommentarer



Idag provade jag på att träna på STARK för första gången, testade funktionell styrka och det var faktiskt väldigt rolit men sjuukt jobbig träning. Jag är dock besviken på mig själv som inte orkade eller tog ut mig helt rejält. Från början gick det bra med sedan började min jävla andning att bli kass så det vara bara att sakta ner på tempot. Antar att det är min dåliga kondition som bidrog till att det blir så där men fortfarande så känns andningen inte helt okej!
 
För att återgå till träningen iafl så var det annat än det jag gått på tidigare, nu körde det på hela tiden och alla var verkligen engagerat i sin egen träning. Ledaren var ju superbra, mkt energi och vilja :) Vi får se om det blir ett pass till, till veckan! Imorrn blir det troligtvis lite simning iafl med Sara :)

Nu väntar dusch och lite streching iafl, antar att jag kommer ha en hemsk träningsvärk i morrn och för att inte tala om på lördag :)

4 kommentarer

Sara

19 Feb 2009 15:03

Ett pass till tycker jag absolut :) jag är ledig nästa torsdag så om du vill gå då så hänger jag gärna med :)

Sara

19 Feb 2009 15:09

Ja vi får ju i alla fall cash den dagen så lite simningskronor ska vi väl kunna avvara :) skulle vara perfekt med simning då!



Leonora

19 Feb 2009 15:14

Hoppas du får en underbar dag :)

allt väl? :)

Madde

20 Feb 2009 22:30

Hej gumman!!

Kul med träning =) Hoppas allt är bra, saknar dej. Kram kram

Kommentera

Publiceras ej