Simning:)

0kommentarer


Usch idag har jag inte alls pluggat så mycket jag skulle ha gjort, på förmiddagen uträttade jag lite små ärenden som att bland annat köpa en bok som en present till Emma ( hennes lillasyster kommer ju få mycket paket på dopet så tänkte vara en snäll moster å ge sötnosen en litet paket med) Det blev Gittan och fårskallarna (eller ngt sånt) ska tydligen vara rätt okey :) Jag passade även på att gå in på skoaffären, har varit å sneglat på ett par skor tidigare och idag passade jag på och köpte dom. Absolut inte nå speciella skor utan mina nuvarande är så trasiga så dom bör (läs MÅSTE) slängas och då måste jag ha ett par andra som jag kan gå i !

Nu ikväll var jag och Sara iväg och simmade en sväng i Färila. riktigt skönt, passade på att basta oxå, var riktigt frysen efter simturen, vattnet var ju så kallt!

Nu är det dags att läsa lite kurslitteratur innan det är dags att somna, antar att de inte blir om för länge. Läsning brukar få mig att somna rätt lätt :P


Kommentera

Publiceras ej