Så var helgen slut...

5kommentarer


Ja så var det söndagkväll igen och här sitter jag nu ensam igen eftersom Fredrik åkt ner och jobbat. I helgen har varit en helg som vi har gått om varandra rejält. Det har varit så mycket som skulle göras för Fredrik och tiden räcker inte alltid till, fast vi har ju umgått rätt mkt ändå men inte så mkt ensam tid som vi brukar men men så är det ibland. Bilen har iafl fått en ny handbroms nu så får hoppas den fungerar och går igenom besiktningen på tisdag :)

Min käre sambo var även med i lokaltidningen i Lördags om ni ville veta, verkar som dom får lite mer tid den här sommaren till att åka Yetski på iafl, ska skicka in ansökan nu så får vi väl bara hoppas den blir godkänd då! :)

Just nu ligger jag bara i soffan och kikar lite på tvn, funderar om jag ska lägga mig å kika på Beck senare, bädda ner mig under filten och mysa lite. Lugnet innan stormen sådär! jag MÅSTE plugga som tusan nu iveckan och jag hoppas bara inte jag är så uppstressad som jag brukar så att den där dumma migränen kommer dagen efter eftersom då är det Claras dop.

Hehe måste bara visa er en bild på Tiger ( minstingen hemma hos mamma och pappa, om man nu kan kalla honom liten :P ) Han lekte tydligen sotare eller ngt idag...



Bilden är tagen från mamma och pappas köksfönster. Han klättrade helt upp på taket och sedan ner hela vägen igen!

5 kommentarer

Elin

22 Feb 2009 22:18

Ja man blir ju sådär om man bor på gräddhyllan för länge...

linnea

23 Feb 2009 00:32

hahaha!

Sara

24 Feb 2009 21:37

blogga dåååå

Annefrid

26 Feb 2009 16:42

hahah! gud va sött! =D

Sambon

26 Feb 2009 22:51

Men lilla söta du, stava rätt till Jetski :P



Älskar dig ;)

Kommentera

Publiceras ej