Vad är det här ????

3kommentarer


Imorse när jag vaknade var jag inställd på en morgonpromenad med Sara, istället möts jag av SNÖÖ. Överallt är det nu vitt och det fortsätter att snöa. Ibland vill man bara dra täcket över huvudet. Verkligen inte det start som jag vill ha idag.
Ska försöka ordna fram lite frukost nu iafl och sedan får jag väl sätta näsan i kurslitteraturen. Började läsa i en av böckerna i går kväll och jag vill bara stänga igen den igen, när jag ser hur mkt text det är jag ska läsa sitter jag mest och räknar sidor då jag läser. Men kursen är inte rolig. Troligtvis den tråkigaste kursen med ändå mest värdefulla inför C uppsatsen sista året skulle jag kunna tänka mig.

Jag får tänka på allt skoj som ska hända i morrn så kanske jag kan kämpa på lite idag:)

3 kommentarer

Björn

16 Apr 2009 09:16

Snö.. fy fan.. stackars, stackars dig.

Sara

16 Apr 2009 17:58

Skitsnö som förstörde vår promenad :/

Men nu är den i alla fall borta :)

Sara

26 Apr 2009 12:49

jag efterlyser blogginlägg!

Kommentera

Publiceras ej