Lite bilder sedan i lördags.

1kommentarer

Tänkte bjuda på lite bilder sedan i helgen oxå :)





Mina underbara rosor som jag fick av Fredrik









Elin, Je
nny, Linda, Josse och Emilie





Malle och värdinnan för kvällen Madde, Elin och Putte och till slut Jag och Elin....var riktigt stort pusskalas på festen tror jag :)


 Var massa folk till oxå men dessa fick ja inte med på kort...men en trevlig kväll var det iafl. Vi hamnade iafl på Jvgs där vi dansade och hade skoj. Första gångne på länge som jag dansade, bevis på att de blev mkt alkohol kanske. Beslutade mig sedan för att gå hem eftersom jag kände att de blivit lite för mkt alkohol men jag slutade upp på Stadt så så mkt för att jag försökte vara lite duktig :P

1 kommentarer

Malle

14 Apr 2009 21:22

Haha pussmunnarna kommer alltid fram på fester

Kommentera

Publiceras ej