Mkt att göra...

0kommentarer


Sorry för den dåliga uppdateringen men det har varit så mycket annat just nu bara.  Förra veckan spenderade jag tre dagar uppe i Sundsvall,  föreläsningar hela dagarna så man var helt slut när jag styrde bilen mot Ljusdal igen. Bodde på sidsjö när jag var där uppe, var helt okey. Fräsha rum och jättebra pris där det tom ingick frukost. Så skönt att slippa ta med sig sånt....

Annars har jag sedan jag kommit hem tränat en hel del faktiskt, har nog hunnit med 3 pass på pace, några promenader och en springtur. I helgen tog jag det dock helt lungt och bara försökte (!) slappna av. Min dator lämnades in på lagning i fredags oxå så sitter vid min kära sambos stationära just nu och jag förstår inte hur han klarar av att sitta så långa stunder som han gör, vi måste bara köpa oss en riktigt skrivbordsstol hit!  Nej usch en bärbar ska det vara iafl så jag bara hoppas på att den snart är lagad...om den nu kan bli lagad.

Kvällen kommer dock spenderas framför den här dumburken ändå för jag måste sitta och granska en artikel. Jag som trodde denna uppgift skulle vara enkel, men icke sa nicke! men men bara att kämpa på. Det här är iafl en gruppuppgift så vi är ju iafl flera som gör detta tillsammans men vi ska försöka göra klart den redan den här veckan så man kan fokusera sig på allt annat i kursen sen !!

Dags att sätta fart...



Kommentera

Publiceras ej