ursäkta...

0kommentarer

....för mitt dåligt uppdaterande...men det har inte funnit tid eller snarare ork till att skriva.

Har den senaste tiden iafl spenderat en natt på hotell nere i Uppsala med min underbaraste, hade en jättetrevlig vistelse med massa mys. Har även varit uppe i Östersund och haft redovisning samt gått på föreläsningar. Har även hunnit iväg en sväng till järvsö till min kära syster. Annars har de senaste 4 dagarna gått åt att sitta med min hemtenta...

Och äntligen kan jag säga att jag börjar känns mig någorlunda klar..har några ändringar som jag måste göra samt lägga till lite förklaringar men sen så är det klart och jag kan njuta av ledighet i en vecka..Underbart :)

Har ju iof hunnit med att bli bjuden på grillat tre (!) gånger i helgen oxå..först hos syster yster på lördagen grillade vi hamburgare till lunch, sedan blev det grillat till middag hos mina föräldrar och i går for vi upp till Fredriks föräldrar och grillade. Supergott. Detta är verkligen en sak som jag har saknat. Grillning hör sommaren till och nu är den verkligen på väg afl :)

Tog med en promenad med Sara nu på kvällskvisten oxå och det var så skönt att komma ut, när man suttit inne och pluggat hela dagen är lite frisk luft guld värt. Nu väntar dock sängen och en förtjänad sovmorgon imorgon bitti :)


Natti natt!!

Kommentera

Publiceras ej