En bra träningsdag trots allt.

0kommentarer



Det blev trots allt en rätt så bra dag. Samtalet från imorse har jag gömt undan ngnstans i bakhuvudet . Kalle var iafl jätteduktig hos vetrinärer, tyckte så synd om honom. Ser så hemskt ut när han ligger där med ögonen uppspärrade trots att han sover. Men nu är han kastrerad och idmärkt iafl:)

Var iväg sedan på pace en sväng, var mkt folk där och jag kände mig en aningen seg men det gick trots de t rätt så bra. Efter träningen var det bara hem och göra lite mat, blev thaisoppa till middag, ingen höjdare faktiskt men men. Har även hunnit med att lägga till lite och läst igenom vårt grupparbete nu på eftermiddagen och ska forsätta lite nu.

Tog beslutet att springa runt sjön nyss oxå och det gick över förväntan. Jag sprang visserligen i ett väldigt lungt tempo men jag klarade av att springa runt hela, så nöjd. 

Nu vanka s en lång varm dusch och sedan blir det ngn god kvällsfika :)



)

Kommentera

Publiceras ej