Effektiv dag.

0kommentarer


Ja redan i morse var jag rastlös som tusan så började med att damma lägenheten sedan fick jag för mig att göra lite scones til frukost så slängde ihop det lite snabbt och tog fram lite andra frukost saker innan jag gick och väckte min kära sambo, hoppas frukosten blev uppskattad :)

Det här är vad jag har hunnit med idag...funderar dock om jag ska orka stryka lite gardiner oxå å hänga upp lite nya...har ju såå många fönster som det behövs bytas på oxå menar ja :P
  • Städning av kylskåpet
  • Rensning i skafferiet
  • Bakat scones
  • Putsat fönster
  • Dammsugit
  • Torkat golven
  • varit iväg på COOP och handlat samt hämtat ut paket.
  • Gjort egen musli
  • Varit hem till mamma och pappa en sväng och kollat till katterna lite
  • Pluggat

Nu ligger jag i soffan tillsammans med Kalle och kikar på desperate. Får se om jag tar mig upp härifrån senare...

Kommentera

Publiceras ej