vilken vecka..

0kommentarer


Usch vilken vecka! Har varit riktigt dålig på att blogga men har bara inte haft tid. Veckan har bara svishat förbi.

Om jag ska sammanfatta min lilla tid i Östersund i början av veckan så var den väl inte lika givande som jag hade hoppats på dessvärre. Måndagen kunde väl visserligen inte börja sämre än vad den gjorde heller. För att börja helt från början då..

Jag har väldigt svårt att sova då jag ska upp tidigt inför ngt, jag ligger bara och skruvar och vänder på mig, antagligen var jag en smått nervös med. Aldrig tidigare har jag åkt upp till Östersund själv tidigare och nu skulle jag till en ny skola igen. Nåväl upp vid 04 och börja göra iordning mig så gott det gick, packade mina saker och begav mig ut till mammas bil som jag fått låna. Dimmigt var det ute och rutorna likaså. Jag börjar köra men upptäcker väldig snabbt att inte fläkten fungerar. Ringer och väcker Fredrik som får komma ut och kika på bilen men vi kan snabbt konstatera att jag inte kan ta bilen..så snäll som han är så fick jag låna hans bil så det var bara att kasta sig in i den bilen och fara i väg i hög fart till macken och tanka för att sedan fara upp mot Östersund. Klockan hade redan hunnit passera halv sex då jag for i väg och tanka så jag hade en smått panik till att inte hinna upp till skolan som började 08.15..men med gasen i botten fungerade det bra :) 
Det var en väldans tur att jag inte fortsatte köra mammas bil oxå för idag står bilen helt död. På måndag morgon ska jag ringa iväg till bilverkstaden så ska vi dra den dit.. Jävla Skitbil!

Skolan var som sagt inte heller direkt givande och många tankar började snurra om jag verkligen har valt rätt angående den här programmet. Det verkar jätteintressant men tentan kommer med stormsteg närmare och jag har nog aldrig varit mer osäker om någontin i hela mitt liv..jag begriper nog ingenting det jag läser....Men jag har gett mig den att jag ska försöka att göra mitt bästa på fredag då min första tenta är, det värsta som kan hända är ju att jag skulle få ett stort fet F

Tisdagen var det skola hela dagen med innan hemgång. Blev dock fast i en bilkö i Brunflo i en halvtimme då det varit en krock precis minuten innan jag kom dit. Men vid 19 tiden kom jag hem till mitt lilla Ljusdal igen :)

Resterande av veckan har jag packat inför flytten, varit upp till IKEA och shoppat en massa saker och pluggat en liten del..dock inte lika mkt som jag skulle behöva..





Kommentera

Publiceras ej