FLYTT :)

1kommentarer


Nu är allt klart!

Den 1 Oktober flyttar vi till en trea i centrala Ljusdal :) Hyresvärden ringde imorse och berättade att den kommer bli ledig från och med den första. Vi som hade ställt in oss på den 15...själv känner jag en smått panik över det hela men det kommer gå bra.

Nu kommer jag har en alldeles egen lägenhet, eller ja, det är ju såklart Fredriks oxå :P men det kommer bli så skönt att äntligen ha en fast punkt. I den lägenheten kommer mina saker finnas, mina kläder, mitt smink osv. Som det är just nu känns det som att jag lever i en kappsäck. Hoppas vi kommer få till det exakt så som vi vill ha det nu och att vi kommer trivas som en fisk i vattnet :)

Nackdelen är att jag har sååå svårt att sätta mig ner i lung och ro och plugga nu, allt tankar och funderingar snurrar kring lägenheten men jag ska försöka att koncentrera mig idag och sätta mig ner och läsa igenom allt! Håll tummen att det går :)

1 kommentarer

Linnéa

17 Sep 2008 15:57

så himla glad för er skull! måste ju kännas jätteroligt!

jag tror att jag kommer hem vid dex så då kanske man får hälsa på?!

Hur går plugget? vi får skypa nån dag!!

Pussss

Kommentera

Publiceras ej