Ännu mer shopping :)

0kommentarer

Helgen svishade förbi med hög fart. Lördagen var jag i Bollnäs med pappa och shoppade lite på dagen sedan följde jag med Fredrik till hans systers 30 års fest. Jag blev dock inte kvar sålänge då jag mest var trött och inte alls upplagd för fest. Nåväl..
Gårdagen var mest lugn, var och kikade lite möbeltjänst efter en säng men hittade inte någon vi gillade. Var även och hälsade på Fredriks föräldrar lite och åt lite gladd och hemmagjord mûsli..MKT gott :)

Idag for jag och Fredrik iväg en snabbis till Hudik och kikade i ett antal inredningsaffärer. Hittade kankse ett matbord vi ska köpa, ska fundera lite till ikväll, men det var riktigt bra erbjudande faktiskt. Bord och stolar för 2500 kr. De var ju inte ett jättestort bord men det är jag inte ute efter heller men ja vi får se... :)

Åkte sen iväg till EM iafl, och där hittade jag lite lampor jag ville ha så köpte en stor fin vit golvlampa och två st bordslampor som inte går att beskriva. Kan dock inte lägga ut några bilder på dom heller då dom ligger nerpacketerad i lådorna. Känns lite onödigt att motera ihop dom då vi ska flytta snart....så bilder på dom kommer när vi kommit iordning i vår lägenhet:)

Nu ska jag nog ta och sätta mig i soffan och försöka ta mig igenom alla mina pluggpapper som jag har. Om en vecka väntar nämligen det första seminariet i Östersund. Hua.







Kommentera

Publiceras ej