Andra dagen avklarad...

1kommentarer




Så har man tagit sig igenom den andra dagen på rehabiliteringsvetenskapsprogrammet. Dagen har varit fruktansvärt långtråkigt faktiskt, Det har varit så mkt väntetid idag så man har mest gått och dragit fötterna omkring sig typ..
Men har iafl fixat det mesta som ska fixas ialf, bara passerkort som fattas, men det måste jag tydligen hämta ut i Östersund så jag blev antagen där. ( Mycket mysko uppläggning må jag säga på denna utbildning )

Eftermiddagen har spenderas på vandrarhemmet. Feg som jag är vågar jag inte riktigt vandra omkring för mig själv här och kolla runtomkring. Bor högt upp i en backe som jag helst inte skulle gå uppför och runtomkring vandrarhemmet är det bara massa skog så mja..tur att jag tog med mig dator så man får lite småpyssel gjort!

Imorgon väntar föreläsningar exakt hela dagen. Satt och läste lite föreläsningsanteckningar ikväll (amitiöst av mig va :P ) och ena föreläsningen verkar vara väldigt intressant så jag hoppas på det då den föreläsningen är på 3 timmar imorrn. KL 16.00 väntar dock hemfärd mot mitt Lilla Ljusdal igen!

Snurrar fortfarande en massa tankar i mitt huvud, är det här verkligen jag. Jag försöker att se positiv. Än verkar utbildningen vara riktigt intressant med många intressanta kurser så jag hoppas att det kommer bli roligt. Är lite småproblem med min studiegrupp dock då jag inte har träffat två av de jag ev ska plugga med. Däremot har jag träffat en jättetrevlig tjej från Borlänge som oxå är med i min grupp så det känns bra ialf!

Nä nu är det väl dags att krypa till kojs för att orka med den tredje och sista dagen av introduktionen.


1 kommentarer

Sara

02 Sep 2008 23:07

Vad duktig du är Linda!

Ser fram emot att höra allt sen när du kommer hem! :)



Puss!

Kommentera

Publiceras ej