Mys

1kommentarer


Jag har tidigare nämnt att jag har blivit moster och idag var det första gången jag såg henne. Det var den minsta men mest sötaste jag sett. Hon är så snäll och lugn. Från början vågade jag nästan inte hålla henne då hon är så liten men när hon väl låg i min famn var det svårt att släppa henne. Känslan att hålla en sån liten liten människa i ens famn är helt otroligt. Så fascinerande det är. Man ser hur hon försöker se sig omkring och öppnar ögonen stort då det låter.

Som tur var så kommer dom och hälsar på mig i min lägenhet snart så man får mysa lite till och kanske åker jag med ner på Söndag för att vara där med syster nu till veckan då hennes man börjar jobba igen. Kan vara skönt för min syster och ha lite sällskap de första dagarna hemma med både lilltösen och storttösen :)

Här är mosters ögonsten

 

1 kommentarer

Elin

22 Oct 2008 20:04

Tror bestämt hon är lite lik mamma Anita =)

Kommentera

Publiceras ej