Katt :)

4kommentarer



Pratade nyss med Fredrik i telefonen, dom hade kommit ner nu så nu väntade sängen och sömn för dom, börjar 7 imorgon och vet inte när dom slutar eftersom det var någon kabel som skulle vara klart tills imorrn så dom måste jobba tills den är helt klar...usch,lät jobbigt iafl så hoppas det går bra för dom imorgon.

lallafall så började vi prata lite om en katt oxå, jag har en sån enorm längtan efter mina små sötnosar hemma hos mina föräldrar och skulle bra gärna vilja ha en här hemma i lägenheten. Självklart finns det nackdelar med det, men det finns även fördelar. Fredrik sa att jag skulle börja kika lite mer om det är ngn som säljer någon katt som vi vill ha, så får vi väl se sen :)

Så kanske kanske blir vi kattägare inom en snar framtid :)




och kanske kan Linnéa få prova att lyfta en annan katt oxå än min stackars söta knasen :P

4 kommentarer

Elon

20 Oct 2008 08:54

Tycker nog kommentarer är överflödiga på den där bilden. ;)

Sara

20 Oct 2008 09:10

Åh vad kul med katt :) det är ju helt klart besvärligt ibland men i slutändan är det såå värt det! :)



Och den där bilden är så jäkla gullig! :D

Anonym

27 Oct 2008 21:23

hahaha!!!!!! fulaste jag sett!!



knasen är bäst! ingen protest :)

Linnéa

27 Oct 2008 21:23

det var jag som skrev förra kommentaren om du inte förstod det! :)

Kommentera

Publiceras ej