Kärlek!

2kommentarer



Idag är det min sötnos födelsedag så ett stort grattis till honom :) Den firades dock redan igår av släkten så hela eftermiddagen och kvällen bestod av lite trevligt besök här hemma och lite fika.

Idag har vi försökt hålla humöret uppe då det är Fredriks dag å allt men ändå har den där hemska söndagsångesten ibland tagit över. Vi förstår inte att vi kan må så dåligt av att åka ifrån varandra, trots att han kommer hem igen på torsdag kväll.

Det är ibland svårt att förklara hur mycket jag verkligen tycker om och älskar Fredrik. Varje morgon jag får vakna upp bredvid honom får jag ett stort leende på läpparna och hela jag blir överlycklig. Han gör mig så otroligt glad och jag ser så mycket fram emot vår framtid tillsammans i vår nya lägenhet.

Nu har han precis åkt iväg på jobb och lägenheten känns så mycket större än den någonsin gjort, allt blev tyst då han stängde dörren och alla rummen blev större. Det är knepigt egentligen hur en människa kan ha den inverkan på en. Det enda jag vet nu är iafl att jag längtar redan till Fredrik kommer hem igen så jag får känna hans doft och hans armar runt mig.

Älskar dig Fredrik !!


Kärlek

 

2 kommentarer

Sara

12 Oct 2008 21:12

Du med!! :D



Ska vi försöka hitta på nå skoj i veckan kanske? :)

Sara

12 Oct 2008 21:22

Bodypump på tisdag låter ju kanoners det.. :) nåt pass med spinning också kanske? Får ringa och boka imorrn! :)

Kommentera

Publiceras ej