Fredag.

2kommentarer

Mycket har hänt de senaste dagarna, Vi har nu flyttat till vår nya läghenhet, trivs väldigt bra, men det står kartonger lite överralt fortfarande och det är en aningen smutsigt lite överallt efter flytten men de ska jag fixa sen då vi får bort alla kartonger. Dessvärre så har vi inte fått vårt matbord än, är en aningen irriterad. Vi beställde matgruppen från MIOS för tre veckor sedan och då sa dom att de skulle nog ta en vecka, visst sa vi, de bli ju bra..men sen ändrades datumet till igår . Det var ju ännu bättre sa vi eftersom vi då har fått tillgång till lägenheten men så i förrgår så när vi ringde för att bestämma leveranstid så fick vi höra att leveransdatumet en än gång var försenad en vecka....kan man bli mer än less...hoppas bara att den kommer nästa vecka nu!

Annars så gick själva flytten rätt smärtfritt. Vi började kl 9 med att flytta saker och klockan 12 var vi klar så det gick hyffsat fort iafl...bilder kommer så småningom, typ när jag hittat min digitalkamera ngnstans:P

Idag har jag även haft min allra första tenta. kan ju inte direkt påstå att det gick bra. Men men nu är det iafl över och jag har nu en HEL helg utan att tänka på plugg....

2 kommentarer

Hanna

06 Oct 2008 14:23

Jag har också beställt möbler från Mios. Det skulle också ta en vecka att få hem grejerna. Nu har det gått 6 veckor och jag är så himla arg!

Linda

06 Oct 2008 19:32

Åhh ja man blir ju så irriterad av att vänta! Inte direkt bra service får man när man talar med dom i telefon heller. Ja jag bara hoppas på att mitt bord kommer nu på torsdag annars läre jag nog avbeställa det...

Kommentera

Publiceras ej