Back home :)

1kommentarer


Så var man äntligen hemma igen då efter två dagar uppe i Östersund. Men det har varit bra dagar ändå. Förhoppningsvis har jag lite mer kött på benen nu inför tentat. Har fått reda på lite mer om vad jag bör tänka på att läsa inför den med, Så nästa vecka är det bara att läsa läsa läsa.....

Med min lilla tur så blev det ju såklart inte så som jag hoppades på heller. I går morse skulle vi ha redovisning av en gruppuppgift som vi gjort, De andra personerna i min grupp kunde inte komma upp så det var bara jag där som kunde redovisa vårt, men tänkte att det blir väl inte så svårt eftersom läraren tidigare sa att vi skulle antaglien få ca 2 frågor / grupp att besvara men så... hade han tänkt om och delade in frågorna i tre grupper, så 5 frågor var skulle TRE grupper göra.  sammanlagt är vi 8 grupper så tänkte att nu borde jag väl ha tur och slippa det här då..men tror ni ?:) första gruppnummret som drogs (det var lottdragning) var mitt så det vara bara att ensam gå ner och ställa sig framför hela klassen och redovisa. De andra var minst 5 st i sin grupp....

Men jag måste bara säga att det gick så otroligt bra, jag är en person som har väldigt lätt för att rodna men denna gång så rodna jag inte en gång utan stod där nere och berättade om våra resultat samt frågade frågor till min lärare helt utan problem. I just det ögonblicket växte jag en liten aning :)

Nu är jag iafl hemma igen och vardagen börjar igen, morgondagen innebär en hel del plugg, ska verkligen försöka läsa på så mkt som möjligt nu för tentan vill jag bara klara!!

1 kommentarer

Pedersen

22 Oct 2008 19:38

Hej!

Tack snälla människa! Det var otroligt skönt att höra. är helt knäckt efter denna dag, och alla vassa kommentarer! Det blir ju så personligt liksom.



Tack igen! :)



Mvh My

Kommentera

Publiceras ej