USCH

0kommentarer


Idag hittade jag två stycken larver (!) på diskbänken...dom är såå sjukt äckliga och jag begriper mig inte på vart fan dom kommer ifrån. Skafferiet ligger en bra bit ifrån vår diskbänk och jag har aldrig sett en enda larv där. Städade iafl och gjorde riktigt rent på diskbänken. Pratade med syrran oxå och hon har tidigare haft problem med liknande och sa ngt namn på en larv så gick ut och sökte på det och fann lite fakta. Gillar typ matrester, men asså va fan, jag brukar aldrig ha skitig diskbänk så jaa jag vet inte..stod iafl någonstans att man kunde ha vitpeppar runt området man hade problem med så har nu strött ut peppar över hela diskbänken :P

Mamma och pappa kom över ikväll oxå, så passade på och be honom dra fram spisen för att se om de var matrester eller dyl där men inte..så rent som de bara kunde bli..nåväl, jag avvaktar lite så får jag se om dom äckliga sakerna dyker upp igen....

Hade som sagt föräldrarna på besök, dom trodde inte jag hade tv och att jag behövde lite besök :P bjöd på lite kaffe och bullar iafl så dom blev nöjd. Dom hade tagit med sig resterna av dagens mat oxå så imorgon vankas det tjockpannkaka här :)

Funderar om jag måste ringa min läkare i morrn oxå, min rygg är inte som den ska. Så fort jag gör ngt så får jag så fruktansvärt ont,  är jag uppe och går eller bär saker så känns det som om någon sticker en kniv i mig.  Det är lixom inte som vanlig ryggvärk som jag kan få ibland....Kvällen kommer iafl att spenderas i soffan har jag bestämt. Blir väl att jag kikar på färjan....säger bara : Vilka människor det finns !

Kommentera

Publiceras ej