Svish......

0kommentarer


Helgen har sprungit iväg..som vanligt nuförtiden. Var lite tråkigt att Fredrik jobbade över och inte kom hem förren i går kväll men men som tur var kommer vi få spendera hela två veckor tillsammans vid jul så man får tänka positivt.  :)

Nu väntas här packning, har nyss stått och gjort matlådor, för imorgon åker jag iväg till Östersund igen, dock med ingen motivation. Har en stor redovisning på onsdag och jag vet knappt vad jag ska prata om känns det som...men ska försöka vara positiv här för annars blir det olidigt att kliva upp den tid jag ska imorgon och sätta sig i bilen för att ensam köra upp.

Hoppas på bra väder imorgon, har inte riktigt kommit in i att köra i vinterväder än och halka är det värsta jag vet så hoppas hoppas på att det går bra imorrn :)

Dags att sätta fart..Hoppas allt alla får en trevlig vecka :)





Kommentera

Publiceras ej