Så var helgen förbi igen...

1kommentarer




Vad är det med helgerna och bara rusa förb ? Fredrik kommer hem på torsdags kvällarna och åker på söndags kvällarna och de dagarna går såå sjukt fort. Den här helgen var dock fredrik hemma ända tills i morse men lik för det så har helgen bara sprungit iväg. Å då har vi ändå inte gjort så mycket..... igår tog vi en liten sväng med bilen och kika lite sen fick vi besök från Mora och sedan hade jag och Fredrik en riktigt myskväll med tortillas och glass :)
Vi har hört av oss på ett antal kattannonser oxå men dessvärre hinner alltid någon före oss. Men vi fortsätter leta efter någon som skulle passa här hos oss :)


Jag vet inte om jag har nämt tidigare om vår olycksdrabbade månad men dessvärre så har jag en känsla av att det kommer bli ganska fattigt nästa månad. Just nu är tvn på lagning, inget större fel men vi måste skicka in den innan garantin tog slut, sedan är även min datorn på lagning. Fredriks ena hårddisk krashade i torsdags, bilen har varit på kontroll/lagning den här månaden men vi har nu upptäckt att man inte längre kan använda handbromsen då det är kallt ute så det måste oxå fixas.  Sen ringde min käre sambo alldeles nyss och talade om att han blivit fotograferad :P Han är på väg till söderhamn nu och missade (!) vilket hastighet det var så nu har vi väl bara en riktigt fin räkning och vänta...

Hehe ja, vad kan man annat än att skratta lite! Förhoppningsvis så vänder allt snart och vi får en lyckodrabbande månad istället :) Snart är det jul och en massa pyssel väntar, det ska bli mysigt. Får se om jag ska möta upp Fredrik på torsdag så ska vi ta en liten shoppingtur inför jul.

Nåväl nu väntar plugg. Har en stor redovisning+inlämning om en vecka + tre böcker att läsa ut så är väl bäst att koppla bort världen ett tag och sätta sig att läsa. Inomhus stannar jag då iafl idag!




1 kommentarer

Sara

25 Nov 2008 08:40

jag tycker vi ska bestämma en bakdag snart :D är så grymt sugen på lussebullar och lite julstämning!

Kommentera

Publiceras ej