Ny familjemedlem ??

0kommentarer


Till helgen ska jag eller vi iväg och kika på om det är någon liten lurvig sak som skulle vilja bo hos oss. Ska nämligen iväg till ett katthem och kolla om det är någon som skulle vilja följa med oss hem.. Idag finns det mer katter än vad man tror som är hemlösa och om jag har chansen så hjälper jag gärna till att rädda åtminstonde en av dom.

Vi har ialf beslutat att vi ska iväg och kika så får vi se sen. Vore underbart att ha någon liten sötnos till sällskap här hemma..speciellt sånna här dar.....

Fick nyss reda på att Fredrik är tvungen att jobba över den här veckan oxå så nu kommer han inte hem förren på lördag kväll och då åker han tillbaka på söndag kväll så det känns mindre roligt men men förhoppningsvis blir han ialf ledig två veckor vid jul så man får väl tänka på det positiva.

Kan ju meddela att mitt studerande har ju verkligen gått skitbra idag...eller inte..har knappt rört boken. En ironisk sak är att det kapitlett jag håller på med nu handlar om motivation. Hur får människor motivation och varför? hehe jaa den där motivationen jag läser om skulle jag gärna vilja ha iafl kan ja tala om!

Kommentera

Publiceras ej