Min kväll med grabbarna

0kommentarer


Jag har varit så dålig på att lagt in bilder på min blogg och jag är själv en som tycker det kan bli väldigt tråkigt å trist att läsa en blogg utan bilder så kom att tänka på att jag tidigare skulle återkomma med bilder från DEX helgen så här kommer det ett antal bilder plus lite info om kvällen.




Dex blev väl inte alls som jag hade tänkt mig egentligen, min mage som började strejka redan vid middagen hos mamma och det blev bara värre och värre så tanken på att stanna hemma den kvällen  var ganska stor. Fredriks kompisar skulle komma över senare så tänkte att jag förösker göra iordning mig ändå, kanske att magvärken släpper senare...när klockan var runt nio och Fredrik och hans kompisar satt och drack måste ju bara jag ta en cider oxå och sen bara rullade tiden iväg och magvärken var som bortblåst. Tänkte att jag skulle möta upp Elin innan utgång men så blev inte fallet....istället blev jag kvar hemma med fem grabbar och jaa jag hade nog rätt skoj :P





Antar att bilderna talar lite av själva med men måste bara nämna att ett antal pussande och kramar blev de på festen (och inte var det jag som var så kärleksfull utan det var grabbarna)


Ju senare det blev desto mer kärleksfullt blev det i lägenheten..kankse var de längesedan dom var tillsammans...vad vet jag ?? :D





Tack för en trevlig kväll med några oförglömliga ögonblick :)

Kommentera

Publiceras ej