Tisdag!

2kommentarer


Ja så har man en ny blogg design då, tack vara min söte pojkvän, så snällt så :) inte alltid lätt att förstå vad jag vill när jag förklarar men efter ett antal ändringar så blev detta resultatet och jag är så nöjd.

Idag har som tidigare nämnt vart en riktigt pluggdag, har nu tagit mig igenom tre uppgifter på rehabiliterings kursen, nu e det bara den stora gruppuppgiften kvar som jag och sara tänkte försöka oss på, på torsdag.
Som min syster skrev idag, nu ser du kankse ljuset i tunneln, och jag svarade med att skriva att jag åtmintonde såg en liten springa av ljus! :P

Kvällen kommer att ägnas åt tv tittande har jag besämt mig för, myskläderna är redan på sedan promenaden på måga med Sara, kl 21 är det ju desperate och det får jag absolut inte missa! Enda serien jag följer på tvn numera tror ja..

2 kommentarer

Sara

06 May 2008 19:27

En liten springa av ljus it is...



men snart så har vi varit upp på skolan och lämnat in alla uppgifter och då jävlar kommer vi se allt ljus i världen och sen köpa en mjukglass :)

Sara

06 May 2008 22:06

nämen det är vi väl ändå inte!?

Kommentera

Publiceras ej