Städning..

0kommentarer


Det här har varit en riktigt lång dag, har tagt tag i fönsterputsningen på nedervåningen iafl, hängt upp nya gardiner samt städat här idag, tog mycket längre tid än jag trodde. Ioch med att jag städa så hittade ju jag såklart massvis med saker som var mina som skulle upp på rummet så har hållt på å plockat lite där nu ikväll med! Hade tänkt mig en lugn kväll med lite popcorn och en film ja men men så är det ibland, nu är det iafl rent :)

Solen har varit framme hela dagen idag iafl, så underbart skönt, åt grillat till middag ute på altanen idag, kändes som riktigt sommar :) Hoppas bara att det är sol imorrn med så man kan få sitta ute och njuta lite!!

Nu börjar jag bli lite sömning men ska försöka hålla mig vaken till ngn liten herre ska hem tänkte ja, funderar på om man ska sätta på gilmore girl en sväng, antar att jag somnar men kan ju alltid prova:P

Nåväl god natt, gonatt!!!

Kommentera

Publiceras ej