Seg dag.

1kommentarer


Nu sitter jag och försöker mig på kursen handledning, men jag kommer absolut ingenstans, orken, energin och framför allt motivationen finns inte. Det här är den sista kursen innan skolan är slut så jag borde kunna köra på och bara skriva men inte. Tröttheten hänger över mig som ett mörk moln som vägrar att försvinna, kankse är det vädret kanske är det något annat. Just nu vet jag bara att jag inte orkar skriva en rad. Ny tag imorrn kanske?

Ikväll ska jag ialla fall ut och äta på Jvg med klassen, så tråkig som jag är beställde jag nachos men jag är så sjukt sugen på det så de fick bli det :)

Nu tänkte jag faktiskt ta och krypa ner i min säng här hemma och slå igång lite gilmore girls. Tror jag ska gå och leta reda på någon katt här hemma med, om inte redan knasen ligger imin säng!

1 kommentarer

Sara

08 May 2008 18:37

En desperate kväll låter ju inte helt fel! :) så kan vi göra oss nåt gott till :D

Kommentera

Publiceras ej