Jag är tråkig..

0kommentarer


Ja jag är väl medveten om att det enda jag skriver om nuförtiden är plugg, det är dock mitt liv nu, men inte så länge till som tur var! Jag satt precis och fundera på allt jag kommer skriva om sen, om allt man gör då det är sommar. (som man förhoppningsvis gör iafl )  Det är väldigt sällan något nytt och spännande händer i mitt liv nu, det är samma visa varje dag nästan. Jag har lärt mig mycket och fått väldigt bra betyg för att skryta med det lite, men samtidig har jag inte gjort mycket roligt den senaste tiden.

Men som tur var har jag en stockholms resa inplanerad nu och det ska bli så grymt kul att få åka ner till Elin och hälsa på :) känns som en evigheter sedan nu då det bara var hon och jag som gjorde ngt tillsammans.

Sitter och försöker mig på handledning nu och begriper verkligen inte hur jag ska kunna bli klar med kursen, ingen motivation eller ork finns längre men ändå vill jag få skiten gjord.  Får väl kliva upp i tid imorrn och sitta hela dagen så kanske man känner att man kommer någonstans. Finns det egentlgien något värre än beskriva ord med sina egna förklaringar då det verkligen inte går?

Ge mig sommar nu!!!

Kommentera

Publiceras ej