huvudvärk

1kommentarer

Nu är jag less på att vakna med huvudvärk, känns som om jag har en stor sten på huvudet som bara ligger och trycker. Dagens huvudvärk kan väl iof bero på att jag satt uppe ett tag i natt och kompleterade min handledningskurs. La till två sidor så jag hoppas det räcker, vad jag skrev det har jag ingen aning om just nu. Somnade lite i soffan oxå så efter 02 ngn gång kom fredrik och väckte mig då han vaknat av att det var så ljust i rummet...var riktigt skönt att krypa ner i sängen sen iafl kan jag lova:)

Nu väntar avslutning på skolan, sista dagen! skönt. har nog dock inte riktigt fattat det än att nu är det faktiskt helt slut. såå otroligts skönt...

1 kommentarer

Sara

01 Jun 2008 12:51

Tack detsamma :)

Var skönt att komma hem och sova inatt!

Kommentera

Publiceras ej