Befrielse

0kommentarer


Jag är så nöjd över mig själv idag, om man får vara det! Det här trodde jag inte...:D

Efter en riktig seg och utråkande morgon tog jag tag i psykologin, och gissa, Jag är KLAR!!!

Det känns verkligen som en stor befrielse för mig, psykologin har hängt över mig som en hök de senaste månaderna och har fått hamna lite i bakgrunden då jag har haft så många andra ämnen att koncentrera mig på men nu är den äntligien klart..eller har en fråga kvar som jag inte kan besvara, jag kommer inte på något alls idag så kommer ni på något bra så lämna ett förslag.

Frågan är under kapitelet Social kompetens och lyder " tänkt igeom situationer du upplevt där du eller någon annan tagit upp något som uppfattas som obekvämt, vad hände? vilket blev resultatet?"

Jag kommer verkligen inte på en enda situation just nu, står helt still i mitt huvud.
Psykologi kan vara roligt då man känner sig kreativ och har jättemånga tankar i sitt huvud, men nu på sistonde finns det inte mycket kreativitet hos mig inte.



image29


Nu är jag värd en dusch och en sen lunch tycker jag :D

Kommentera

Publiceras ej