1 Maj

1kommentarer


Ja igår var det valborg, jag gjorde inte ett skit kan ja säga och skönt var det :P Funderade ett tag på att åka till Uvås en sväng å träffa syster yster men jag orkade inte, var hemma och kikade på tv i stället!
Var nog tur att någon var hemma med, vi har tre katter här hemma som är livrädda för smällare!

Jag förstår inte att de kan vara så kul å smälla smällare, det lät så in i H**vete här i går kväll från alla håll och kanter, två av katterna var som tur var inne men minstigen Tiger var ute.. när mamma och pappa kom hem vid 23 hade han fortfarande inte kommit hem, vi var ut och ropade och kollade flera gånger men ingen kom...Tiger brukar alltid komma när man ropar på honom nämligen..tiden gick ytterligare och päronen gick och la sig och jag satte igång gilmore girls boxen och kikade lite, var dock lite för orolig för att ens kunna koncentera mig.

Ska tilläggas att varför jag blir orolig är att Tiger aldrig brukar vara ute om nätterna, utan vi brukar se till så att dom är inomhus då. Men ivilken fall, efter jag varit och ropat ett tagg och efter ytterligare ngn timme kom han äntligen ! Verkade lite skärrad så han har säkert legat och tryckt ngnstans...tur är iafl att han är hemma igen :D


1 kommentarer

Marcus Å

01 May 2008 13:12

Fin blogg :)

Kommentera

Publiceras ej