Studiebesök

1kommentarer

Så var det åter onsdag, dagen har spenderas på hudiksvalls sjukhus på ögon och öron mottagningarna där geriatrik gruppen har varit på studiebesök! Det har varit rätt intressant och lärorikt men samtidigt blir det väldigt segt och man blir rastlös. Men som sagt, fick lära mig en hel del om saker som kan vara bra att tänka på när man arbetar inom vården.

Annars nu njuter jag av att ha huset för mig själv, min kära mor är iväg på något möte så då får man passa på att njuta att ha ett helt hus för sig själv, även fast det bara är några timmar:P Helt ensam är jag ju iof  inte heller, finns ju tre katter som är rätt bra att underhålla en...

Imorrn är det iallafall påsk, vilket betyder att det snart blir utgång, får se vilken dag det blir, kankse båda? SKa bli så grymt roligt att gå ut ialf, förstår inte att jag har kunnat hållt mig från utgång och alkohol. Har inte festat sedan juldagen nu så nu ska ja banne mig se till att ha grymt skoj i helgen!! :)

image3

1 kommentarer

Sara

19 Mar 2008 20:29

nämen vad gulligt :)

Kommentera

Publiceras ej