Så var den helgen förbi

0kommentarer

Jaha så var det söndag igen, tiden bara rusar iväg nufötiden, den senaste veckan har nog varit den mest stressande veckan på bra länge. Det är så sjukt mycket i skolan nu och jag är en person som hatar att känna att jag ligger efter, jag vill ha saker gjorda så kan man njuta senare. Omvårdnadskursen blev då helt klar och det känns otroligt skönt! Ikväll och hela dagen imorrn väntar psykologin på mig........

Helgen har iafl varit lugn, som planerat, igår var jag och Fredrik iväg och kikade lite på skästra marknaden, vi var väl där i ca 10 min sen tog vi oss en liten biltur och åkte runt lite. Så så bra var den marknaden...
På kvällen var vi bjudna på middag och sedan väntade meldodifestivalen för mig. Antar att samtalsämnet i alla tidningar idag är "vann rätt låt?" och ja, jag personligen tycker nog det. Låten var helt okej, om den räcker för att vinna i eurovision det har ja ingen aning om, men det har ju ingen så. Allt kan hända!

Nu ska man ta å laga sig lite mat innan det är dags för lite body pump, var nyss iväg och sola och blev så sjukt trött, men hoppas att lite mat gör susen :D

image3

Kommentera

Publiceras ej