Min Kärlek

1kommentarer


Det finns en person i mitt liv som betyder så otroligt mycket för mig, att få somna och vakna upp i hans famn är det bästa och tryggaste jag vet! Det känns nästan som att jag lever i en dröm, hans kärlek och närhet får mig att må så bra och det finns ett stort leende på mina läppar så fort jag tänker på honom. Han ger mig kärlek, stöd, uppmuntran, humor, bus, trygghet och framför allt glädje!!
 
Vår drömmar och planer tillsammans ser jag fram emot att utföra. Varje stund vi är tillsammans är så otroligt underbart och jag är så glad för att jag har honom !


                                  image7

                                  Tycker så mycket om dig min sötnos:D

1 kommentarer

Linnea

21 Mar 2008 20:36

åhh vad sött!!
Glad för dig Linda att du träffat ett sånt guldkorn! :)

Kommentera

Publiceras ej