En helg med Elin

1kommentarer


Tänkte ta å bidra med lite bilder sedan min stockholmsresa, var ju dock ett tag sedan jag var dit nu men jag tycker min blogg blir roligare då de finns lite bilder att kika på :) På fredagen när jag kom fram var de shopping som stod på schemat vilket innebar att vi var sjukt trötta på kvällen och köpte hem lite små gott som vi hävde i oss meddan vi kika på tvn och bara umgicks :D


På lördagen tog vi en långfika på cafe 60, drack en jättegod choklad samt åt den dyraste cheescaken jag någonsin ätit, men god var den ialf  å sällskapet var ju såklart världsbäst :)





På kvällen var vi som nämnt tidigare ut å åt med Elins syster å pojkvän. Provade på lite sushi..försökte ju oss även på med att äta med pinnar..men ja, det gick väl som det gick, men skam den som ger sig heter det väl :P



Måsta ju bara få busa lite oxå, så när vi kom hem på kvällen var jag på sådan flumm humör och jaa måste ju bara få bråka lite. Här nedan ser ni de fina resultatet :P




Tack ialf Elin för en trevlig helg, Snart kommer du juh HEM :)


1 kommentarer

Gulnäsan

04 Jun 2008 19:39

Bråksäck! I sommar ska jag (försöka) ge igen. =)

Kommentera

Publiceras ej