Torsdag ...

1kommentarer


Ja veckorna bara rinner iväg här, trodde jag skulle ha en riktigt lugn dag idag och absolt inte göra någonting men imorse ringde chefen och det fattades folk ikväll så jag sa ja, men det är bara en 6 timmars dag så det går nog säkert jättebra. Kvällarna hos oss brukar rulla på riktigt snabbt då det är väldigt mkt att göra...Är iafl ledig imorrn oxå innan jag har 5 heldagar framför mig, i helgen har jag dessutom det hemska dubbelpasset på lördag men men man får väl tänka på lönen som kommer senare och vädret är ju inte direkt nå vidare de heller så  man kan lika gärna jobba. Ska allt försöka mig på att spara så mkt som det bara är möjligt av min lön nu iafl, iof får jag inte lön förren om en månad men halva den SKA bara åka in på mitt sparkonto. Jag har ingen aning om vad som kommer att hända i höst så det är lika bra att försöka ha en liten summa på kontot...

Nåväl.......

Igår var jag och Fredrik iväg och besökte massa olika platser i Ljusdals kommun, har gjort en lista på olika platser vi ska besöka och igår for vi upp mot hennan och ramsjö.Först besökte vi enåsengruvan gick omkring lite där, däefter vidare mot ensjölokarnas naturreservat och efter det for vi vidare mot laforsen. Men innan vi kom dit åkte vi in och kika på kvistabäcken oxå :P Efter laforsen åkte vi till kårböle och åt vår sallad, då vi fick sällskap av ca 14 st ankor som vi gav lite bröd så dom blev glad:P  Blev en lång dag igår, men det var roligt att bara komma ut lite :)


Här kommer lite bilder från dagen :D




    På väg mot gruvan såg vi alpackor:P











Här är ifrån vår lilla matpaus i kårböle.


1 kommentarer

Néa

26 Jun 2008 15:44

men åhh så trevligt! :)

Kommentera

Publiceras ej