Skolan är KLAR!!

4kommentarer


Så, nu är skolan helt klar, betygen är nu satta och jag väntar nu bara att få allt hemskickat..
Fick precis mail från en lärare om den sista kursen jag väntade svar på, Jag har nog överträffat mig själv det här året tror jag, jag har fått MVG i vartenda ämne :) trodde nog aldrig att jag skulle lyckas få så höga betyg i varje ämne men jag har även kämpat på hårt. Det har blivit många långa dagar och framför allt kvällar! Är väldigt tacksam mot alla som stöttat mig genom detta år..å ett stort tack till Sara som har varit min närmaste pluggkompis, tack vare vårt hårt pressande mot varandra kämpade jag nog på mer än vad jag skulle annars. Nu är vi klara iaf och jag har nu en utbildning att falla tillbacka på oavsett hur mitt liv ser ut om några år.......

Nu är jag utbildad undersköterska !! :)

4 kommentarer

Kotten

02 Jun 2008 14:20

Du e så duktig min lilla nöt!

Malle

02 Jun 2008 18:12

Grattis...härligt för dig =)

Men ang. wii:et... hade tänkt mig en sisådär 1500 så är dom där orginalspelen med då...

Bara att höra av sig om du känner för det!

Sara

02 Jun 2008 23:03

Fan vad bra vi är!

Elin

03 Jun 2008 09:06

Linda min Linda, du är så duktig!

Kommentera

Publiceras ej