Jobb Jobb..

0kommentarer

Så nu har verkligen jobbet satt igång, jobbade natt i går igen, det gick bra, det är dock mellan 02-04 som är den värsta tiden,usch så trött man är då..Idag ska jag jobba kväll, börjar kl 13. Får se hur det går. Gillar verkligen inte att blanda nätter, dagar å kvällar. Min tidsuppfattning är likamed noll just nu.

Imorrn är det midsommarafton och mina planer är typ likamed noll, antar att de blir middag med familjen, ska ju iväg och jobba natten imorrn oxå så man har ju inte så stor ork till så mkt. Men i helgen klagar jag inte på att jag får jobba..jag tjänar faktiskt hellre pengar nu än att vara ute och festa. I och med att jag har fått en bra lön och att det är storhelg i helgen tjänar jag nästan 200kr timmen den här helgen så det är ju bara att gå och arbeta och se glad ut :)




Kommentera

Publiceras ej