jag är seg!

0kommentarer


Ja jag vet, jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen nuförtiden, har bara varit så mycket den senaste tiden.

Nu har jag börjat jobba iafl, gjorde min första natt i söndags, gick bra, nästan förvånadsvärt bra med tanke på den fruktansvärda huvudvärken jag hade på kvällen.. måndagen gick ju dock åt med att sova och att inte göra någonting alls vetttigt.
Gårdagen spenderade jag lite grann med Fredrik innan han for iväg å var brandvakt, vi kommer gå om varann rejält den här veckan :-/  sitter å befarar hur det ska kännas om han ska åka till Norge å jobba igen om det känns så här nu! MEn men bara å bita ihop, desto roligare blir det när man ses. Och oavsett hur mkt vi nu än kommer jobba så SKA våra resmål bli uppfyllda i sommar :)

Nu på morgonen har jag suttit och pratat om mina betyg, återigen, nu är väl allt fixat ialf och förhoppningsvis kommer dom till mig redan i morrn så jag kan skicka iväg dem till studera. sen är det bara att hålla tummen att jag kommer in på skolan..om det nu är det jag vill ??

Idag är det jobb som gäller, börjar nu kl 13, jobbar till kl 21, får väl se hur det går, är ju stor skillnad på å jobba natt kväll men det går nog bra. Det är imorrn bitti jag fasar för, kliva upp kl 06 :-/

Nåväl nu är det nog dags att snabba på lite här om jag ska hinna med allt innan jobbet, men en liten uppdatering blev det ialf :P

Kommentera

Publiceras ej