Uppdatering.

0kommentarer


Ja om jag ska ta och uppdatera min blogg lite kanske, jag har verkligen ingen ork till att sitta vid datorn längre stunder nu förtiden eftesom jag är så trött. Just nu har jag börjat jobba enbart kvällar och dagar och att kliva upp 06.00 på mornarna är ingen höjdare. Men men man får väl bita ihop och tänka på lönen som kommer senare. :) Meddans jag ändå är inne på jobbsnack så har jag jobbat ikväll och jag MÅSTE börja träna min rygg igen..den tar snart död på mig.

För att skippa allt jobbsnack och allt annat tråkigt så kan jag även tala om att jag har kommit in på Rehabiliteringsvetenskaps programmet i Östersund :) känner mig mycket glad över det, hade en svag oro att jag inte skulle komma in men när jag kikade i slutet av förra veckan så stod det antagen, har dock inte svara ja än, men det lutar mot det! :)
Iochmed att jag antagligen ska plugga ihöst kan jag nu börja planera för att flytta, så jag och Fredrik har suttit och pratat och funderat en massa och ska nu börja leta lägenhet tillsammans :) Ett stort steg men det skulle vara så underbart att få ha ett hem tillsammans. Som det är nu är det lite jobbigt att vi alltid måste planera då vi ska vara tillsammans...vore så roligt att ha ett eget ställe. Vi är väl medvetna om att det inte är bara att bo ihop men vi vill iafl försöka och jag tror att det kommer gå jättebra :)

För att återgå till något tråkigt igen så åker Fredrik iväg till Norge på söndag, kommer bli så knepigt då vi inte har varit ifrån varandra såhär länge sedan i höstas/julas. Men det kommer gå bra ändå, jag ska jobba rätt mycket och bara Fredrik trivs där uppe så kommer det nog kännas bra!!

Ja lite uppdatering blev det ikväll iafl, nu är det lite fika som väntar och sedan sängen då jag ska upp kl 06.00 imorrn :-/ Håll tummen åt mig att det blir en bra helg nu...


Ja, här är en bild som vi tog då vi var i Växbo och den ska tydligen föreställa mig och Fredrik ( Enligt honom då)
 


Kommentera

Publiceras ej