tråkig måndag....

0kommentarer

 
Trots en otroligt trevlig helg så är humöret verkligen inte på topp idag. Allt verkar bara gå dåligt idag..redan imorse börja jag blir lite irriterad då vi var tre stycken ordinare personal plus mig som sommarvikare, sedan hade vi även en introduktion idag och vem skulle inte hålla i den om inte jag! Tycker verkligen det är ordinaries jobb..men aja, bra gick det väl iafl, hoppas hon tyckte det med bara :)

ja för att då fortsätta berätta om mina tråkigheter så är det något som har sönder mina kläder, har hittat flera små hål i många linnen och tröjor nu så ikväll var jag tvungen att kasta ut alla kläder först dom i byrån å sedan dom i garderoben och tvätta alltihop. Har dock inte hunnit med alla kläder än utan läre fortsätta imorrn innan jobbet.

Sedan har jag även skadat foten, först har jag så sjukt ont vid stortån plus att jag har typ en brännskada mitt på foten som inte gör det hela bättre..och om inte det vore nog råka jag slå i lilltån i ngt idag så det bara dunkar och värker nu! Sedan skar jag mig även i fingret då jag lagade mat idag, och djup blev det så det bara forsar blod...jag blir bara så less, är väl kankse dags att bädda ner sig och hoppas på att morgondagen blir en aningen bättre.

Dock är dessa problem väldigt små jämfört med de som finns i världen men ibland är det bara skönt att få skriva av sig aggressionen lite...

Kommentera

Publiceras ej