Städning och tankar..

0kommentarer


Ja idag har jag en riktig städdag här hemma, håller på att gå igenom mina gamla lådor sedan Bollnäs tiden, fan vad med skräp man samlar på sig. Tidigare har jag slängt typ alla mina gamla skolpapper sedan IB, varför spara?  Hittade dock lite tidningsurklipp från teatern samt vår klassresa så dom spar jag :)  Nu håller jag på och går igenom massa prylar här, är en och en annan ljusstake som kastas. får se hur mycket jag orkar göra idag, ska iväg och jobba natt sen oxå så måste försöka hinna vila lite imellan.

I allafall, nu när jag sitter här och pyslar med mina saker, och allt prat om att det kanske är möjligt i höst för att skaffa lägenhet gör att jag dock blir en aning rädd. Som alltid har jag framtidsvisioner och börjar se fram emot massa saker..Ingenting är klart än om vad som händer för mig i höst. Jag har sökt jobb men även skola. Nu är det bara svaren som väntar.  Men ingenting säger att det blir något av det här som blir av.  Är väl bara att ta en dag i taget men att få flytta vore en dröm...tänk va roligt..........

Kommentera

Publiceras ej