:*(

0kommentarer


Alldeles nyss vinkade jag av Fredrik som ska åka iväg till Norge för att jobba i två veckor. Usch..var svårare än jag trodde. Har hela tiden intalat mig själv att de här veckorna kommer att gå snabbt och att vi ses snart men lik för de så blir man ledsen. Det var längesedan vi var iväg från varandra så här länge nu och sedan han åkte iväg sist till Norge så har vi kommit varandra ännu mer nära, vilket gör det lite jobbigt att var ifrån varandra så pass länge. antar att de e kvällarna som kommer bli värst, men som vi sa så kommer det gå bra och man får tänka på pengarna som det ger :) Kanske kanske så blir det sthlm om tre helger:)

Ja förutom att träffa Fredrik en snabbis nu på dagen innan han for har jag jobbat, har en delad tur dag idag, så sjukt jobbigt. värsta jag vet är att gå hem för att sen gå tillbaka till jobbet..nä fattar inte varför man vill jobba såhär??  Måste försöka ta mig i kragen och gå å laga lite "middag" att ta med mig till jobbet nu, dock är energin på noll och jag vill bara dra täcket över huvdet och sova!

Nåväl dags att skynda sig nu.....-



Kommentera

Publiceras ej