Tillökning i familjen

2kommentarer


Japp det är rätt, nu ska vi bli tre i vår lilla familj, dock inte av någon till liten människa utan en liten söt katt på 14 veckor :)

Fick besked idag och jag är såå lycklig, längtar till den lilla parveln kommer hit....Hoppas bara att han kommer trivas här. 
Vad vi nu måste fundera på är vad den lilla ska heta, vi har givit varandra ett antar förslag men ingen duger för den andre så har ni några bra förslag så ge oss dem :)


Annars har jag nyss kommit hem från Östersund. Har varit tre intensiva dagar men ändå rätt givande. Dock har vädret inte varit någon höjdare. Asåå var riktigt längesedan jag såg såå mkt snö..helt sjukt. Mamma ringde i går kväll och sa att det snöade väldigt mycket hemma och att jag skulle köra försiktigt hem idag...kan säga att om ni tycker att det är mkt snö här i Ljusdal så är de betydligt mer i Ö-sund.
Var inge vidare att köra hem idag heller, har suttit och spänt mig hela vägen för ibland är det jättehalt och ibland bara for man iväg då det var så moddigt över allt.  Höll även på att krocka med en ren (!) idag..blev så chockad. Precis efter en liten mindre kurva så stod det en ren på andra sidan körfältet och var på väg över mot min..funderade en snabb sekund om jag skulle tvärbromsa eller om jag skulle bara köra och jag gjorde nog rätt som bara körde för hade jag börjat tvärbromsa hade jag troligtvis inte fått stopp på bilen iafl och en krock med renen vore nog ett faktum. Tur var så gick det bra! :)

Ja lite snabbt om hur mitt liv har varit idag, resten av kvällen kommer spenderas framför tv, (som jag för övrigt tycker är såå mkt större än innan vi lämnade in den :P )

2 kommentarer

Mallie

04 Dec 2008 20:05

Bruno, Ingvar, Gulliver, Uno, Bengan, Harry, Börje, Bill, Bull, Leffe, Sigvard, Lucifer, Gert, Benjamin, Folke...finns så många namn att välja på :P

Alina

04 Dec 2008 20:08

Härlig blogg! :)

Kommentera

Publiceras ej