Snart jul...

0kommentarer


Ja jag vet, jag är så dålig på att uppdatera bloggen nuförtiden...ska försöka bättra mig:)

Den senaste veckan har bara ägnats åt plugg eftersom jag hade tenta i fredags...kan inte direkt påstå att det gick bra men ändå är det väldigt svårt att veta om jag klarade det eller inte...Jag svarade på de flesta frågorna iafl och det jag inte kunde gissade jag på:P  Tänkte att de e väl lika bra och skriva det man tror iafl så har man iafl en liten större chans på att få något mer poäng... Var lite jobbigt dock att  efter en timmes skrivande så började dom ha luciafirande i rummet intill så samtidigt som jag försökte koncentrera mig hörde jag sånger som sankta lucia....blev säkert felstavat någonstans i mina papper så när mina lärare ska läsa kankse de står lucia istället för teori...vem vet ??:P

Annars har det tvättas, bakats en hel drös med kakor och myst lite med Emma och Clara...var iväg ut på köpingen i går oxå för att kika efter julklappar..hittade två små julklapparna till syskonbarnen..de var allt..så nu börjar nästan paniken komma här! Får se om jag måste fara till hudik/bollnäs imorrn hur det blir...Vore ju så skönt å vara klar med allt så man bara kan slappna av sen!

Imorse klev jag och Kalle upp rätt tidigt och bakade pepparkakor..Kalle var inte så förtjust i degen dock fast de var husse som åt en bit när han klev upp :) 

Nu ska här sys gardiner och sedan måste jag iväg och handla i kylan...







Mina nygjorda saffransskorpor :)


Kommentera

Publiceras ej