Min fina Kalle Blå

4kommentarer




Tänkte att jag ska ta och visa er min underbara lille misse här hemma...Han är en helt annan katt idag än vad han var för en vecka sedan, nu ska han vara med exakt överallt och älskar att busa med allt som finns här hemma! Vi börjar fasa för hur det ska bli nästa vecka då granen kommer med alla julgranskulorna...:P 










Några bilder blev de iafl..dessvärre strular mitt internet så det tar ca 5 min innan ens bilden laddas upp..men nu får ni iafl en liten bild på hur min sötnos ser ut!! :)


4 kommentarer

Elin

14 Dec 2008 12:11

Underbart fin! Längtar tills jag får träffa honom :D

Madde

15 Dec 2008 14:00

Hej gumman, va kul o höra från dig!! Måste bara säga gud vilken gullig katt, han påminner så mycket om min förra katt, ser precis lika dan ut.. =) Sååå söööt iaf!! Roligt när dem är sådär små!!! Saknar dej ska du veta, vi hade ju sådana roliga popcornkvällar, dem du gör e ju klassiker!!! =D Hoppas vi får chansen att ses snart.. man vet aldrig!! Sköt om dej.. Stor kram!!!

Mallie

15 Dec 2008 23:27

Åh en sån där riktigt mjuk gos-päls!

AKP

16 Dec 2008 20:05

Jösses vilken vacker katt!!



Tack för dina ord!

Man kan bara inte blunda för en kattbebis som lider.

Men tyvärr finns det många idioter här i världen =((

Kommentera

Publiceras ej