Måste ändra...

1kommentarer



Usch, varje gång jag går in på min sida blir jag lika less...måste verkligen försöka få fredrik att hjälpa mig att ändra den lite. Har haft den såhär sedan jag startade bloggen typ och det är nu verkligen dags för förändring. Men jag är så fruktansvärt dålig på sånt här så det skulle bara bli kaos med alltihop , så det är lika bra att höra om min kära sambo kan hjälpa mig om han har tid ngn gång!!

Annars är det sådär idag igen.halsont och torrhosta =ingen bra kombination. Jag som vill vara frisk nu och hålla på och pyssla..istället är jag helt orkeslös. Imorgon ska jag nog ändå försöka mig på att baka lite kakor till min kära mor och far.  Pappa är ett riktigt kakmonster och har nu varit och köpt tre chokladkakor med hög kakaohalt av fin kvalitee åt mig så att jag kan baka några goda kakor åt honom :P å mamma har köpt after eight åt mig så att jag kan göra after eight kakor åt henne. Å fredrik har beställt mer saffransskorpor så kanske några fler som ska ha något då jag ändå är på g eller ? :)

Nä usch vad jag ska vara less på bakning efter den här julen..tur är väl ändå att jag älskar att baka men bara det inte blir fööör mkt! :)

Nu är det nog dags för lite kvällsfika och lite lek med min lilla Kalle som ligger här bredvid och sover. Men får jag inte han å leka nu så vaknar han lagomt tills jag ska sova å då blir det livat här hemma...


1 kommentarer

Elin

18 Dec 2008 08:06

Knäck tack!

Kommentera

Publiceras ej