Gott Nytt År :)

0kommentarer


Idag är det nyårsafton och imorgon är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas kommer bli till ett riktigt bra år. Har inte funderat åt något nyårslöfte iår utan jag hoppas bara på att bli frisk snart! Jävla förkyldnig!

Ikväll var det menat att jag och Fredrik skulle iväg och äta mat med några av Fredriks kompisar men jag orkar inte, i söndags började min förkyldning om på nytt igen och sedan i måndags har jag en fruktansvärd huvudvärk.  Knepig huvudvärk då den bara är framme vid pannan och på en sida...troligtvis kan det vara bihåleinflammation. Om det inte blir bättre tills imorgon på em så kanske jag måste ta mitt förnuft tillfånga och åka upp på akuten!  Kan man bli mer less?

Nåväl jag schasa nyss iväg en riktigt snygg sambo, nya kläder för kvällen (!) till hans kompisar för lite middag, tycker de e onödigt att han stannar här hemma med mig och tråkar hela kvällen. Han kommer ju hem till mig senare innan tolvslaget så :)

Hoppas iafl att alla ni som läser min blogg har en riktigt bra kväll och att ni kommer få en riktigt fint 2009  !!  :)

Kommentera

Publiceras ej