God Jul!!

0kommentarer


Ja nu är julafton och juldagen över...känns faktiskt ganska skönt! Dagarna innan jul var det mycket som skulle hinnas med och det blev stress hit och dit. Nu kan man bara ta det lungt och få slappna av lite.

Jobbade i måndags och i tisdags, samt på juldagen och jag måste nog erkänna att jag vill nog prova på något nytt nu snart. Jag känner inte att jag hör hemma där. Kankse hjälper ett nytt ställe bara oxå jag vet inte...vi får väl se vad det blir till sommaren.

Julafton var iafl bra, började med att ha en mysmorgon med fredrik och julklappsöppning i sängen och sedan blev det en riktigt julfrukost innan det bar iväg till Uvås och julklappsbyte med systers familj. Därefter gjrode vi iordning allt här hemma och jag skjusade iväg Fredrik till hans syster och själv for jag iväg till mina föräldrar. Hade med mig Kalle och och var en aningen nervös för hur det skulle gå att ta med honom hem eftersom dom har tre stycken katter där..men det gick över förväntan, Kalle gick omkring och såg ut som om han bestämde där hemma :)

Sedan blev de kalle anka, middag och julklappsbyte. Vid 20 snåret åkte jag upp till mina svärföräldrar och hade julklappsbyte där samt fikade. Sedan måste vi åka tillbaka hem till mina föräldrar igen för att hämta kalle och för att ge fredrik sina klappar från mina föräldrar. Så blev mycket åkande och en sen kväll..men det var en trevlig dag!

Fick riktigt fina julklappar. det är knappt att man kommer ihåg allt, men lite av det vi fått är iafl nya bestick, tallrikar, duk, ljustakar, vas, irish coffeglas, raggsockor från Fredriks farmor, kokböcker, pyjamas, lite bad på romerska, väska, björn borg trosor och ja lite till :) 

Suveräna julklappar och vi är så otroligt nöjda :)




Tack alla för en riktigt trevlig jul:)
Hoppas även att alla ni som läser har haft en fin jul!

Kommentera

Publiceras ej